GY.I.K

  • 1. Hogyan vehetek részt a programban?

    Vásárolj Gliss 7 sec termékeket 2022.05.23. - 07.15. között a dm Magyarország üzleteiben, őrizd meg a vásárlást igazoló blokkot/számlát. Amennyiben nem vagy elégedett a megvásárolt termékkel, regisztrálj adataiddal a regisztráció menüpont alatt. Töltsd fel a vásárlást igazoló blokk AP vagy NAV kódját! Fejtsd ki elégedetlenséged okát és kattints a Pénzvisszaigénylés gombra!

  • Divider
  • 2. Mely termékek vesznek részt a programban?

    Gliss 7seconds Express Repair Split Ends Miracle hajpakolás
    Gliss 7seconds Express Repair Aqua Revive hajpakolás
    Gliss 7seconds Express Repair Ultimate Repair hajpakolás
    Gliss 7seconds Express Repair Tápláló olaj hajpakolás
    Gliss 7seconds Express Repair Ragyogó szín és védelem hajpakolás

  • Divider
  • 3. Mi az az AP kód és a NAV kód?

    AP kód: a nyugta utolsó sora, AP betűk után egy „A” kezdőbetű és 8 számjegy. NAV kód: a nyugta utolsó előtti sora, 5 karakter. Amennyiben a blokk nem sorolja fel tételesen a vásárolt termékeket, melyből meg lehetne állapítani, hogy a vásárlás tárgya megfelel-e a Program szabályzatban meghatározott termékeknek, akkor kérj tételes számlát (ÁFÁ-s számlát).

  • Divider
  • 4. Meddig tart a program?

    A Program 2022.05.23 - 07.15. 23.59.59 óráig tart. A regisztráció 2022. május 23. és 2022. augusztus 15. között lehetséges. A vásárlást igazoló blokkok AP-számának felöltésének, illetve a számla sorszámának, valamint az egyedi kódoknak szerverre történő feltöltésének határideje: 2022. augusztus 15. napján 23.59.59 óra. A regisztrációs időszakot megelőzően és követően feltöltött pályázatok nem vesznek részt a Programban.

  • Divider
  • 5. Hogyan és mikor kapod vissza a pénzedet?

    Az általad beküldött visszaigénylés beérkezését és ellenőrzését követően a megadott belföldi bankszámlaszámra utaljuk vissza a vásárolt Gliss termék(ek) bruttó végösszegét a regisztrációs időszakot követő 60 munkanapon belül.

  • Divider
  • 6. Hogyan tudom meg, hogy elfogadták, vagy visszautasították az igényemet?

    Az adatok beérkezését és elbírálását követően a megadott e-mail címedre fogsz kapni üzenetet.

  • Divider
  • 7. Mik a pénzvisszatérítés feltételei?

    Nem számít rossz termék teljesítménynek:

    - nem a termék dobozán javasolt kiindulási hajszínen való termékhasználat
    - ha a terméket nem a használati útmutatóban leírtak szerint használták